Logo voorzieningen.nl
HomeGemeente HoornBriefadres aanvragen
Zoom:

Briefadres aanvragen

Doel

Heeft u geen woonadres? Dan kunt u een tijdelijk briefadres aanvragen. Op dit adres wordt dan uw post bezorgd. U kunt een briefadres (of postadres) kiezen in heel Nederland. U vraagt een briefadres aan in de gemeente waar het briefadres zich bevindt. In Hoorn vraagt u dit aan via de website.

Toelichting

U kunt alleen een briefadres aanvragen in deze situaties:

* U heeft geen vast woonadres, omdat u geen vaste werkplek heeft. Dit is bijvoorbeeld van toepassing voor schippers of kermisexploitanten.

* U verblijft in een verpleeghuis, blijf-van-mijn-lijfhuis of detentie inrichting.

* U gaat tijdelijk naar het buitenland en wilt een adres in Nederland houden. Dit kan alleen als u korter dan 8 maanden weggaat.

* U een korte tijd tussen 2 woonadressen moet overbruggen. Dit omdat u bijvoorbeeld gaat verhuizen.

* U dak-of thuisloos bent.

Meer informatie



Doelgroep

  • vanaf 18 jaar


Laatste wijziging: 29-3-2023 20:36:12

Gemeente Hoorn

Bezoekadres:
Nieuwe Steen 1
Hoorn

Postadres:
Postbus 603
1620 AR Hoorn

Telefoonnummer: 0229-252200

E-mailadres: gemeente@hoorn.nl

Website: www.hoorn.nl


Route / kaart:


Doelstelling of kernactiviteit:
Het doel van een gemeente is orde handhaven, infrastructuur inrichten en onderhouden en zorg verlenen aan de burgers.

Belangrijkste doelgroepen:
Inwoners van de gemeente