Logo voorzieningen.nl
HomeGemeente PurmerendBriefadres aanvragen
Zoom:

Briefadres aanvragen

Doel

U kunt een briefadres aanvragen als u bijvoorbeeld tijdelijk geen woonadres heeft. Een briefadres is het adres van een bekende.

Toelichting

De gemeente schrijft u onder voorwaarden in op dit adres in de Basisregistratie Personen (BRP). Zo bent u bereikbaar voor officiƫle instanties.

Wat u moet weten

De ambtenaar bepaalt aan de hand van de wet BRP of u ingeschreven kunt worden op een briefadres.

Pas als een woonadres ontbreekt en u voldoet aan de criteria kunt u worden ingeschreven op een briefadres met toestemming van de bewoner.

Een briefadres is het adres van een familielid, vriend of kennis met wie u afspreekt dat deze uw post ontvangt.

Het adres dat u opgeeft is een woonhuis (dit mag geen bedrijf of postbusnummer zijn).

Afspraak maken

Voor het aanvragen van een briefadres kunt u alleen telefonisch een afspraak met ons maken. U kunt ons bellen op (0299) 452 452. Dit kan van maandag tot en met donderdag van 8.30 tot 16.00 uur en vrijdag van 8.30 tot 13:00 uur.

Meer informatie



Doelgroep

  • voor alle leeftijden


Laatste wijziging: 30-3-2023 17:08:06

Gemeente Purmerend

Bezoekadres:
Purmersteenweg 42
Purmerend

Postadres:
Postbus 15
1440 AA Purmerend

Route / kaart:


Telefoonnummer: 0299-452911

E-mailadres: info@purmerend.nl

Website: www.purmerend.nl


Doelstelling of kernactiviteit:
Het doel van een gemeente is orde handhaven, infrastructuur inrichten en onderhouden en zorg verlenen aan de burgers.

Belangrijkste doelgroepen:
Inwoners van de gemeente


Is dit uw organisatie?
Klik hier voor beheer